Våren 2018 starter prosjektet Destinasjon Knaben opp en prosess hvor målet var å få laget en ny grafisk og visuell profil. Knabens identitet ble definert og en man gjorde en analyse av hva slags synlighet og posisjon Knaben hadde i markedet.
Ønsket om å skape en ny grafisk og visuell profil er grunnlagt i et ønske om å bygge opp under og styrke det som allerede er Knaben. Gjennom ny grafisk og visuell profil skal man støtte opp under identiteten, tydeliggjøre denne og bygge synlighet i de markedene vi skal nå. Vi må gjøre Knaben synlig for å få flere besøkende og få et høyere salg, noe som er målet for både kommunen, Knabenprosjektet og våre utbyggere.
Tre firma ble invitert til å svare på oppgaven, valget på leverandør falt på firmaet Montaag i Stavanger.
For mere info ang profil, ta kontakt med prosjektleder.
Flere saker
6 april, 2025
Påska på Knaben 2025
12 februar, 2025
Vinterferien på Knaben
11 januar, 2025
«HELE NORGE BÅLER»
Flere saker
6 april, 2025
Påska på Knaben 2025
12 februar, 2025
Vinterferien på Knaben
11 januar, 2025