Våren 2018 starter prosjektet Destinasjon Knaben opp en prosess hvor målet var å få laget en ny grafisk og visuell profil. Knabens identitet ble definert og en man gjorde en analyse av hva slags synlighet og posisjon Knaben hadde i markedet.
Ønsket om å skape en ny grafisk og visuell profil er grunnlagt i et ønske om å bygge opp under og styrke det som allerede er Knaben. Gjennom ny grafisk og visuell profil skal man støtte opp under identiteten, tydeliggjøre denne og bygge synlighet i de markedene vi skal nå. Vi må gjøre Knaben synlig for å få flere besøkende og få et høyere salg, noe som er målet for både kommunen, Knabenprosjektet og våre utbyggere.
Tre firma ble invitert til å svare på oppgaven, valget på leverandør falt på firmaet Montaag i Stavanger.
For mere info ang profil, ta kontakt med prosjektleder.
Flere saker
14 mai, 2023
17.mai på Knaben
21 april, 2023
Program Knabendagan
19 april, 2023
Løypekjøring avsluttes for vinteren
Flere saker
14 mai, 2023
17.mai på Knaben
21 april, 2023
Program Knabendagan
19 april, 2023